Ако сте сопственик на влијателен Instagram профил, новиот алгоритам на платформата ќе ви биде вистински кошмар. Социјалната платформа усвои нов алгоритам за рангирање кој ги фаворизира креаторите на оригинална содржина пред видеата споделени од други платформи како што е TikTok.
Извршниот директор на Instagram, Адам Мосери го откри новото ажурирање на Twitter:
„Тоа е првенствено фокусирано на концептот на оригиналност“, рече Мосери за најновото ажурирање. „Креаторите се неверојатно важни за иднината на Instagram и сакаме да се погрижиме да бидат успешни и да го добијат целото признание што го заслужуваат.
Оригиналните објави ќе имаат предност пред оние споделени на други платформи како резултат на модификациите на рангирањето. Во принцип, ова треба да го направи уникатниот материјал повидлив во Instagram фидот и Reels видеата.
Новиот алгоритам на Instagram е дел од целта на компанијата за да спречи споделување на повторно објавени видеа од други апликации, како што е TikTok. Како резултат на тоа, неговите алгоритми ќе внимаваат на дигиталните водени жигови од трети страни и ќе ги деградираат тие снимки на платформата Reels.
По обновата на хронолошките фидови во март, ова е најновата модификација на алгоритмот на платформата во сопственост на Meta.
Ажурирани се и таговите на лицата на Instagram. Корисниците веќе долго време можат да означуваат други во своите објави, но таговите ги прикажуваат само имињата на нивните налози. Сопствениците на профили сега можат да ги менуваат своите профили и да додаваат категории во зависност од нивните хобија или занимања. Овие ознаки потоа ќе се појават во други објави на кои се означени.