Компанијата ја подобрува брзината на полнење на батериите и динамиката на ID моделите
Volkswagen објави план за зголемување на максималната остварлива километража на своите електрични возила, изградени на архитектурата MEВ на 700 километри со едно полнење. Ова може да влијае на новите модели на оваа платформа кои допрва треба да бидат лансирани на пазарот, но може да се примени и на сегашните модели.
Надградбата на сегашните автомобили за поголема километража може да се имплементира како надградба или фејслифт на машините како ID.3, ID.4 и ID.5, како и новото комбе ID Buzz. На графиконот прикажан од компанијата, кој го прикажува нејзиното електрично портфолио, ID Life и Aero B се претставени како машини кои треба да се појават во 2025 година.
Според експертите, тешко дека компактниот ID Life ќе добие опција да помине 700 километри со едно полнење, но има смисла тоа да важи за поголемиот Aero B, како и за очекуваната верзија на ID Buzz со продолжено меѓуоскино растојание за американскиот пазар. Километражата се пресметува според циклусот WLTP, кој е релативно блиску до реалниот живот.
Германскиот концерн, исто така, објави дека ќе ја зголеми брзината на полнење на своите електрични автомобили базирани на MEВ платформата на над 200 kW. Во моментов најголемата можност за оваа платформа е на станица со моќност од 125 kW. Со други зборови, германската компанија ќе се обиде да ги удвои работите.
Зголемувањето на динамичките карактеристики на електричните автомобили е исто така на агендата на компанијата. Така, Volkswagen сака нивниот најбрз модел со двоен погон да може да забрзува од 0 до 100 km/h за помалку од 5,5 секунди. Во моментов, најдинамичната MEВ машина е VW ID.5 GTX, со максимална моќност од 299 коњски сили и забрзување до 100 km/h за 6,2 секунди. Многу е можно за да се постигне подобар спринт во иднина, бројката да достигне 350 „коњи“.
Архитектурата MEB е една од првите од ваков вид, дизајнирана специјално за електрични автомобили, а нејзиниот развој започна во 2015 година. Првиот модел на оваа платформа е ID.3, а моментално ја користат вкупно 9 модели, не само со брендот Volkswagen, туку и од Škoda, SEAT и Audi. Логично, од надградбите се очекува да имаат корист и „сестринските“ возила.