Во Кина се испорачани 74,2 милиони паметни телефони во првите три месеци од 2022 година, што е за 14 проценти повеќе од истиот период минатата година. Овие нивоа се слични на најлошите што го виде пазарот за време на пандемијата, и навистина новиот бран на коронавирус и поврзаната блокада имаа негативен ефект.
Vivo го надмина Oppo и го врати своето место број еден на пазарот, иако падна на 19,7% пазарен удел. Новите модели од средна класа vivo S12 и S12 Pro и достапните телефони од серијата Y (на пр. Y76, Y31) се одговорни за силните продажни перформанси, велат аналитичарите од Counterpoint Research.
Oppo беше погоден полошо од Vivo и неговиот удел падна на 18%, ставајќи го на второто место, веднаш пред Apple, кој се искачи на 17,9%. iPhone 13 беше најпродаваниот телефон во Кина овој квартал, иако побарувачката за серијата 13 се олади по лансирањето. Apple е еден од најголемите победници поради намалениот пазарен удел на Huawei.
Сепак, не доби толку многу како Honor, кој скокна од ниски 5% на 17% удел. Популарноста на Honor 60, 60 Pro и 60 SE и помогна на компанијата да порасне не само од година во година, туку и во споредба со четвртиот квартал од 2021 година (кога и беа потребни 16,7% од акциите). Huawei падна од 15% на 6,2% во овој период.
Растот на Apple и Honor ги помести пред Xiaomi на 5-то место. Аналитичарите продолжија да бележат висока побарувачка за Redmi K40 и Redmi Note 11 сериите, а евтиниот Redmi 9A исто така се покажа популарен. Месец март ги донесе сериите Redmi K50 и Redmi 10A, кои се очекува да се продаваат солидно.
Counterpoint известува дека премиум флексибилните уреди сочинуваат помалку од 1% од паметните телефони продадени во Кина во првиот квартал. Ограничената понуда на преклопни дисплеи ги задржа високите цени, што не помогна за состојбата на пазарот во овој сегмент.