Кинеската автомобилска компанија одлучи да го прошири својот бизнис надвор од автомобилската индустрија, преземајќи мнозински удел во помалку познатиот производител на паметни телефони Meizu.
Meizu Technology е речиси дваесет години стара кинеска компанија која се занимава со производство на мобилни телефони и други електронски уреди. Во изминатите десет години компанијата произведува смартфони базирани на Android, односно оперативниот систем FlymeOS, настанат врз основа на Android, а досега на пазарот се објави десетина модели. Во последниве години, нивниот пазарен удел на кинескиот пазар е минорен, во најдобар случај околу 1%, а речиси и да ги нема надвор од Кина, освен во Индија.
Оваа компанија сега е продадена на неочекуван нов сопственик. Познат е како производител на автомобили Geely, поточно Zhejiang Geely Holding. Оваа компанија, преку својата подружница Hubei Xingji Shidai Technology, презеде 79,09% од сопственичкиот удел во компанијата Meizu, со цел да го прошири својот опсег од автомобили до мобилни телефони. Ова е потег што го најавија уште минатата есен.
Контра на Apple и Xiaomi
Geely е најдобро познат надвор од Кина по тоа што е сопственик на брендот Volvo од 2010 година, но во својот асортиман има уште петнаесет брендови на автомобили во својата палета, меѓу кои меѓународно најпознати се Lotus, Polestar и Proton.
Ли Шуфу, основачот и претседател на одборот на Geely, има за цел да го сврти бизнисот на својот холдинг кон електрифицираните, технолошки напредни, дури и „паметни“ автомобили, односно оние кои денес се најбарани на пазарот. Во тоа ќе му помогне и новата аквизиција, бидејќи планот е да ги интегрира технологиите за мобилни телефони и автомобили и на тој начин да им конкурира на гигантите како Xiaomi и Apple. Од областа на технологијата решија да „зачекорат“ во автомобилскиот сектор, додека Geely оди во друга насока и влегува на пазарот на електроника, пред Xiaomi и Apple да влезат на пазарот на автомобили.
„Идниот развој на технологијата ќе се заснова на интегрирано поврзување на различни уреди и платформи за да се обезбеди уникатно искуство на крајниот корисник“, рече Ли Шуфу. Финансиските детали за преземањето на Meizu не се објавени, но познат е планот на новите сопственици. Тие сакаат да го лансираат својот прв мобилен телефон следната година и да продадат три милиони примерци.