Netflix соопшти дека го избрал Microsoft за технолошки и продажен партнер за планираната понуда за претплата поддржана од реклами, бидејќи се обидува да го спречи забавувањето на растот на претплатниците со воведување поевтин план.
Netflix во април соопшти дека ќе воведе нова верзија на своите услуги по пониска цена во обид да привлече повеќе претплатници. Соопштението дојде откако пионерската стриминг платформа ја пријави својата прва загуба на претплатници по повеќе од една деценија и предвиде уште подлабоки загуби.
Главниот оперативен директор Грег Питерс изјави во блог пост дека Netflix го избрал Microsoft поради неговата способност за иновации, како и силната заштита на приватноста.
„Имаме многу работа. Но, нашата долгорочна цел е јасна. Поголем избор за потрошувачите и премиум, подобро од линеарно искуство на ТВ бренд за огласувачите“, рече Питерс.
Се очекува Microsoft да ја започне продажбата на реклами на Netflix.
Софтверскиот гигант минатата година донесе 10 милијарди долари приход од реклами, продавајќи реклами на различни услуги како пребарувачот Bing и социјалната мрежа LinkedIn фокусирана на бизнисот. Минатиот месец Microsoft го заврши купувањето на платформата за онлајн рекламирање на AT&T Inc, Xandr Inc., која им овозможува на огласувачите да купуваат простор за реклами на илјадници веб-локации и целна публика.
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Претседателот на Microsoft, Бред Смит, е во бордот на директори на Netflix од 2015 година.
Соопштението за партнерство доаѓа пред извештајот за заработката на Netflix за вториот квартал следниот вторник. Компанијата ги предупреди инвеститорите дека може да изгуби дури 2 милиони претплатници во тој период, и покрај враќањето на популарните серии како „Stranger Things“, кои соборија рекорди на гледаност.
Netflix се придружува на голем број свои ривали во понудата на услуги поддржани од реклами, вклучувајќи ги Hulu на Walt Disney Co (DIS.N), Peacock на NBCUniversal и HBO Max на Warner Brothers Discovery.
Disney планира да воведе и верзија на Disney + поддржана од реклами.
Истражувачот Comscore Inc. рече дека таквите услуги поддржани од реклами имаат побрза стапка на усвојување од услугите за претплата, бидејќи инфлацијата веќе ги наруши паричниците на потрошувачите.
„Дојде време стриминг сервисите традиционално базирани на претплата, како Netflix, да размислат за лансирање на ниво поддржано од реклами за да ја подобрат нивната траекторија на раст“, рече Џејмс Малдроу од Comscore.