Планот на Apple е да ги зголеми приходите од реклами од четири милијарди долари на повеќе од 10 милијарди долари.
Пазарната вредност на Apple се приближува до неверојатни 3 трилиони долари, додека нивниот годишен приход е во стотици милијарди долари. Таа бројка наскоро би можела дополнително да се зголеми бидејќи тие имаат големи планови околу рекламирањето на нивните паметни телефони.
Компанијата веќе започна со тестирање на спонзорирани резултати од пребарувањето во апликацијата Мапи, слично на тоа како што веќе се прикажуваат рекламите во нивниот AppStore. Во продавницата за апликации, програмерите можат да платат за нивната апликација да биде промовирана на насловната страница или да се појави во резултатите од пребарувањето, а според експертот за можности на Apple, Марк Гурман, рекламите на мапи би биле прикажани на сличен начин.
Но, се чини дека ова е само првиот чекор, а во иднина можеме да очекуваме реклами и во други апликации на Apple како подкасти и книги. Исто така, најавија и зголемување на бројот на реклами што ќе се прикажуваат во App Store – со новата верзија на оперативниот систем за iPhone и iPad, рекламите ќе може да се поставуваат на почетната страница на продавницата за апликации, како и на дното на страниците што содржат информации за други апликации.
Во моментов, рекламирањето на Apple му носи околу четири милијарди долари годишен приход, а планот е таа бројка, на крилата на споменатото зголемување на рекламирањето, да стане двоцифрена. Во моментов, Apple генерира приходи од реклами што се појавуваат во App Store, Apple News и Stock, како и од уделот на реклами на преносите на бејзбол игри.
Apple сè уште заработува најмногу од продажба на хардвер, првенствено iPhone уреди, но во последниве години тие заработуваат се повеќе и повеќе од услугите и рекламирањето и очекуваат овие приходи да продолжат да растат.