Веќе извесно време Netflix се обидува да се справи со падот на бројот на претплатниците, без разлика дали се работи за хајка против сите со кои ги споделувате вашите лозинки или за воведување нов, попристапен пакет кој ќе содржи реклами. За да може публиката полесно да ја проголта жабата во форма на споменатиот пакет со реклами, Netflix ја разгледува опцијата за откажување на рекламите за оригинална содржина на својата платформа како и за одредени филмови и серии за деца.
Според Bloomberg, идејата не е да се пуштаат реклами на премиерите, туку да се вметнат некое време подоцна. Сè уште е рано да се зборува за периодот после кој Netflix планира да ги врати рекламите во овие филмови, како и кога пакетот со реклами ќе се појави во понудата на овој стриминг сервис.
Уште една компанија која тргна по истиот пат е Disney+, со пакетот со реклами, чии детски програми ќе бидат ослободени од бомбардирањето на Glovo и Wolt рекламите.
Исто така, вметнувањето реклами во содржината не ги засега само Netflix и Disney+ како платформи, туку и студијата чија содржина е лиценцирана. Се разбира, ова може да се избегне со репродукција на реклами пред и по содржината, но како што можете да видите, се чини дека ова нема да успее.
Според досега објавените информации, новиот пакет на Netflix треба да се појави на почетокот на 2023 година, со цел компанијата да го надомести бројот на претплатници кои очигледно им се потребни за да продолжи со производство на оригинална содржина.
Microsoft во јули објави дека склучил партнерство со компанијата Netflix, така што оваа компанија ќе ја обезбеди инфраструктурата потребна за пакетот со реклами, а еден од извршните директори на компанијата Netflix изјави дека овој пакет нема да ги вклучува сито содржина што ги нуди Netflix од самиот почеток. Исто така, се чини дека нема да биде можно да се преземе содржина за да се гледа подоцна.