Речиси половина од американските тинејџери велат дека користат интернет „речиси постојано“, според најновото истражување спроведено на 1.316 тинејџери. Процентот на тинејџери кои пријавиле речиси постојано ниво на присуство на интернет е значително повисок од истражувањето од 2015 година во кое само околу една четвртина од тинејџерите го пријавиле тоа ниво на употреба на интернет.
Истражувањето покажа дека платформите за социјални медиуми кои најмногу ги користат тинејџерите исто така се менуваат, при што платформите фокусирани на видео како YouTube и TikTok предничат по популарност. Фејсбук повеќе не е толку доминантна сила во животот на американските тинејџери. Само 32% од американските тинејџери на возраст од 13 до 17 години велат дека сега користат Фејсбук. Тоа е помалку од 71% од тинејџерите кои рекле дека користат Фејсбук во истражувањето спроведено помеѓу 2014 и 2015 година.
Конкретно YouTube го користеле 95% од тинејџерите, според истражувањето, при што скоро 20% пријавиле речиси постојана употреба на платформата, што ја прави најпопуларна социјална мрежа, по што следи TikTok. Од тинејџерите кои користеле TikTok, речиси една четвртина пријавиле речиси постојана употреба. Во последниве години, Facebook и Instagram презедоа чекори за да ја надминат конкуренцијата. Двете платформи објавија функции кои ја реплицираат функцијата со потпис на Snapchat Stories, која им овозможува на корисниците да објавуваат содржини што исчезнуваат по 24 часа. Instagram, исто така, воведе опција за кратко видео наречена Reels за да се натпреварува со TikTok.
Мета, исто така, се најде под лупа за влијанието на нејзините услуги врз помладите корисници, особено тинејџерите. Иако употребата на Фејсбук можеби е намалена кај тинејџерите, оваа возрасна група се повеќе е онлајн. Севкупно, 97% од испитаниците рекле дека користат Интернет секојдневно, во споредба со 92% од тинејџерите кои рекле дека користат Интернет секојдневно во извештајот од 2015 година.