Новото истражување на агенцијата McKinsey покажува дека младите луѓе (како и постарите корисници) најчесто им дозволуваат на апликациите или веб-страниците да собираат лични податоци, а да не знаат како ќе бидат користени.
Колку пати сте кликнале „прифаќам“ на веб-страница без претходно да ги прочитате одредбите и условите? Истражувањата покажуваат дека само мал процент од луѓето всушност читаат на што се согласуваат кога се регистрираат за услуга или веб-страница. Некои мислат дека овие бројки се дури и преоптимистички.
Овозможување на пристап
Повеќето одредби и услови, исто така, дефинираат кои податоци може да ги собере и продаде компанијата кога го користите нејзиниот производ. Многу услуги само работат на монетизација на податоците: разменувате детали за себе и за вашите навики за да продолжите со вашиот весел начин на купување, објавување и играње.
Изгледа дека ова воопшто не и пречи на генерацијата Z: новото истражување на McKinsey за дигиталната доверба откри дека најверојатно ќе им дозволиме на апликациите или веб-страниците да ги собираат нашите податоци без да знаеме како ќе се користат.
Уште повеќе, повеќе од 40 проценти од генерацијата Z велат дека би овозможиле пристап до личните податоци во замена за нешто како код за попуст или бесплатна услуга.
Плаќање на заштита
Генерално, покажа истражувањето, генерацијата Z најверојатно ќе ризикува онлајн. Во исто време, младите луѓе, како и постарите, имаат тенденција да зачувуваат лозинки и да останат најавени.
Why digital trust truly mattershttps://t.co/uJVFvtpWgr
— John Marchese (@jmarchese) September 25, 2022
Сепак, припадниците на генерацијата Z, баш како и миленијалците, најверојатно ќе се однесуваат дигитално заштитнички, па се повеќе подготвени да платат за подобра безбедност или да ги избришат своите кориснички податоци кога ќе престанат да користат некоја услуга.
Дигитални домородци
Како први таканаречени дигитални домородци, луѓето кои пораснаа со интернет, припадниците на генерацијата Z имаат поголема веројатност да им веруваат на услугите што ги покренува вештачката интелигенција. Покрај тоа, истражувањата покажаа дека тие сè почесто го прескокнуваат Google и наместо тоа го користат пребарувачот на TikTok, а 40 проценти од нив прво одат на видео-страница или Instagram во потрага по информации.
Едно истражување покажа дека 93 проценти од членовите на Gen Z редовно губат сон поради користењето на социјалните мрежи, а бескрајното прелистување низ видеата е најголемиот виновник за тоа.