Компанијата Renault има намера да изгради мрежа на станици за полнење на електрични автомобили долж европските автопатишта, соопшти денеска одделот за услуги за електрична мобилност на францускиот производител на автомобили.
Првата станица за полнење ќе биде отворена на југот на Франција за неколку месеци, а до средината на 2024 година компанијата планира да отвори уште 200 во Франција, Белгија, Италија и Шпанија, соопшти Mobilize, додавајќи дека преговара со потенцијалните партнери за финансирање мрежата.
Новите бензински станици ќе бидат поставени во салоните на Renault во близина на излезите на автопатот и ќе бидат достапни 24 часа на ден.
Станици за полнење со големина на помал контејнер
За да не мора да инсталира нова електрична инфраструктура, Mobilize планира да користи стационарен систем за складирање енергија со големина на помал контејнер кој ќе може да полни до шест обични автомобили истовремено.
„Ова ќе ни овозможи да ги полниме контејнерите речиси незабележливо, без да ја нарушиме електричната мрежа“, рече шефот на Mobilize Power Solutions, Никола Шоти.
Изградбата на инфраструктура за полнење и практични решенија за возачите на подолги патувања се главните предизвици со кои се соочуваат производителите на електрични возила бидејќи батериите покриваат помало растојание од полн резервоар гориво и им треба многу повеќе време за полнење.
Забрзани плановите за одвојување на електричниот оддел
Renault само што фаќа чекор со конкуренцијата на европскиот пазар на електрични возила, но ги забрза плановите за одвојување на својот „електричен“ оддел за да ја намали разликата во однос на германскиот гигант Volkswagen и американската Tesla, која исто така влезе на европскиот пазар.
Tesla со години инсталира многу ефикасни компресори и изгради глобална мрежа од околу 30.000 брзи полначи, за кои тврди дека може да обезбеди автомобил со автономија од 200 километри за 15 минути.
Volkswagen , од друга страна, очекува неговата мрежа на брзи полначи да се зголеми речиси четирикратно до 2025 година, на околу 45.000, планирајќи 18.000 полначи во Европа, 17.000 во Кина и 10.000 во Северна Америка.