Следниот пат кога ќе сакате да преземете апликација на вашиот iPhone, подгответе се да видите уште повеќе реклами. Почнувајќи од 25 октомври, Apple започна со воведување на две дополнителни категории на реклами во App Store.
Во сите земји надвор од Кина, компанијата планира да започне со продажба на рекламен простор на табулаторот Today и на дното на огласите за поединечни апликации. Кога ќе пристигнат, рекламите ќе имаат икона со сина позадина за да се разликуваат од другите препораки. Иако Apple продаваше реклами за пребарување преку App Store од 2016 година, табот Today претходно беше резервиран за препораки од уредничкиот тим на компанијата.
Apple првпат објави дека носи реклами на табот Today во јули. Проширувањето е дел од континуираниот притисок на компанијата да го прошири својот адвертајзинг бизнис. Компанијата се надева дека речиси тројно ќе ги зголеми приходите од реклами до 10 милијарди долари годишно во следните неколку години. Покрај повеќе реклами во App Store, компанијата наводно планира да воведе реклами за пребарување на Maps во блиска иднина.