Компанијата Samsung втора година по ред постигнува двоцифрен раст на вредноста на брендот
Компанијата Samsung доби признание од Interbrand – глобалната консултантска компанија за брендови, како еден од најдобритепет светски брендови за 2022 година. Секоја година, Interbrand објавува листа на 100 најдобри брендови во светот, а вредноста на брендот Samsung се проценува на 87,7 милијарди долари, што е за 17 отсто повеќе во споредба со 74,6 милијарди долари во 2021 година, токму овие бројки ја носат компанијата на петтото место веќе трета година по ред..
Овој успех се должи на опоравувањето на финансиските резултати на Samsung, кои сега се блиску до нивоата пред пандемијата, како и поголемата побарувачка за меморија поради зголемувањето на користењето податоци. Минатата година Samsung забележа пораст на вредноста на брендот за 20% во однос на 2020 година, а оваа година продолжува со двоцифрен раст. Компанијата првпат влезе во топ 10 во 2012 година, кога се рангираше на деветтото место, и оттогаш секоја година се искачуваше на листата, заземајќи го шестото место во 2017 година и петтото во 2020 година.
„Samsung Electronics успеа да бележи двоцифрен раст на вредноста на брендот две години по ред, благодарение на поддршката од нашите клиенти ширум светот“, рече JH Lee, извршен потпретседател и главен маркетинг директор на Samsung Electronics. „За возврат, целата компанија ќе направи тимски напор за да обезбеди подобро и посовршено искуство на клиентите.
Раст на вредноста на брендот Samsung
На крајот на 2021 година, Samsung Electronics ги спои своите одделенија SET и го формираше Одделот за искуство за користење на уреди со цел ја зајакне синергијата помеѓу производите и да им обезбеди на корисниците повисоко ниво на искуство. Покрај тоа, Samsung го отвори Центарот за искуство со повеќе уреди за да го подобри искуството за поврзување со повеќе уреди.
Заедно со овие мерки, Samsung ја интегрираше апликацијата SmartThings во сите категории на производи, создавајќи инклузивен екосистем и нудејќи искуство за користење на повеќе уреди одеднаш. SmartThings исто така им овозможува на корисниците да го извлечат максимумот од нивните уреди Samsung, како и производите од трети страни што ги поседуваат.
Дополнително, беше отворена и Samsung Lab со цел да поттикне уникатни дискусии за активностите од следната генерација. Знаењето од лабораторијата се применува на производите и во маркетинг активностите.
Покрај иновативните производи засновани на корисничкото искуство, развојот на напредни технологии како што се вештачката интелигенција (AI), 5G, достигнувањата во автомобилската индустрија и роботиката преку постојани инвестиции одигра значајна улога во растот на Samsung.
Стремеж на Samsung за подобро корисничко искуство во секоја поделба на производи
Мобилни уреди
- Иновациите на камерата од серијата Galaxy S22 засновани на повратни информации од корисниците и имплементацијата на кампањата за функции Nightography го зацврстија лидерството во категоријата мобилни телефони со преклопување
- Партнерство со Google и Microsoft за зајакнување на поврзаното корисничко искуство
- Почитување на безбедноста и приватноста на корисникот со Samsung Knox
Мрежа
- Револуција на патот кон мрежни иновации во виртуелизација и отвореност со комерцијално искуство во обем
- Поттикнување на 5G индустријата со водечки опсег на 5G од RAN и Core до алатки за автоматизација
- Усогласеност со обврските за ESG преку интелигентни мрежни решенија за енергетска ефикасност
Виртуелен приказ
- Континуирана иновација на премиум телевизори, вклучувајќи Micro LED, Neo QLED 8K/4K
- Зајакнување на опсегот на производи врз основа на животниот стил на корисникот, како што се The Frame, The Freestyle
- Обезбедување на ново искуство со игри за корисниците, вклучително и Samsung Gaming Hub и Odyssey Ark
Куќни апарати
- Проширување на категориите на Bespoke производите од кујна до целиот дом, вклучувајќи облека, под и нега на воздух
- Обезбедување вредност на одржливост преку производите (постигнување висока стапка на заштеда на енергија на главните производи, гаранции за дигиталниот инвертер компресор, намалена емисија на микропластика од машините за перење во соработка со компанијата Patagonia)
- создавање интерес кај фановите на Bespoke преку учество во кампањи за O&O
Полуспроводници
- Инвестиција во новите генерации технологии и производствени капацитети со цел да се обезбеди стабилно снабдување со најсовремени достигнувања (изградба на нова производна линија вредна 17 милијарди долари во Тексас, комплекс за истражување и развој вреден над 14 милиони евра во Хихон)
- Понуда на водечки полупроводнички иновации кои ги подобруваат перформансите на производот и енергетската ефикасност (прво масовно производство на 3nm GAA во секторот)
- Развој на иновативни решенија за меморија како одговор на брзото зголемување на задачите богати со податоци во области како што се VI и ML (меморија CXL, HBM-PIM, SmartSSD втора генерација) и проширување на стратешките партнерства за надминување на новите предизвици во секторот
- поместување на границите на логичките решенија кои можат да понудат подобрено корисничко искуство и нови способности (5G Exynos модем, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
Најдобрите светски брендови избрани од консултантската куќа Interbrand се рангирани врз основа на оценката за вредноста на секој бренд, што е резултат на сеопфатна анализа на финансиските резултати на компанијата, влијанието на брендот врз купувањата и конкурентноста на брендот.