Најновиот хит на Nintendo за конзолата Switch е најголемото деби на компанијата на која било платформа, со 10 милиони продажби на глобално ниво само во првите три дена, пишува Bloomberg.
Зад овој успех стојат два наслови – „Pokemon Scarlet“ и „Violet“, кои беа објавени истовремено на 18-ти ноември и продадени над 4 милиони единици во нивната родна Јапонија, каде што исто така поставија нов рекорд. Игрите се идентични без ликовите и дел од предметите што ги собираат. Во септември, „Nintendo“ го забележа својот најнов врв на домашната продажба со добро прифатениот „Splatoon 3“, сигнализирајќи успешна сезона на празници за пазарот на игри и конзоли.
Цената на акцијата на „Nintendo“ порасна за 1,9% во Токио во петокот наутро по објавувањето на веста.
„Рекордната продажба не е навистина изненадување бидејќи брендот „Pokemon“ изгледа непобедлив“, коментираше индустрискиот аналитичар Серкан Тото, кој е со седиште во Токио.
„Интересно е што оваа конкретна игра е зафатена со грешки и очигледни проблеми со перформансите, што навистина ја покажува староста на хардверот „Switch“. Но, хардкор симпатизерите не се откажуваат“, додава тој.
Сега петгодишната „Switch“ конзола на „Nintendo“ се потпира на големи изданија на игри за да го одржи моментумот на продажба на софтвер и хардвер. „Animal Crossing: New Horizons“ беше неговиот огромен хит за време на пандемијата, кога побарувачката за домашна забава и игри се зголеми, но најновите делови во франшизите „Splatoon“ и „Pokemon“ отклучија уште поголема продажба.
За споредба, конзолниот ривал „Sony“ го забележа своето најдобро деби во игра овој месец со „God of War Ragnarok“, кој продаде 5,1 милиони единици во првата недела.
Двата јапонски забавни гиганти дадоа претпазливи прогнози за следната година бидејќи побарувачката оваа година е нестабилна. „Nintendo“ овој месец ја намали прогнозата за продажбата на конзолата во фискалната година за 10%, наведувајќи го континуираниот недостиг на снабдување со чипови како дел од причината. Менаџерите на компанијата рекоа дека остануваат уверени во привлечноста на „Switch“ и покрај неговата старост.