Се чини дека многу млади во денешно време повеќе се грижат за тоа како изгледаат и што носат во виртуелниот свет, наместо во реалнoста
На многу родители сè уште им е тешко да разберат дека виртуелниот свет е речиси исто толку важен (а за некои е поважен) отколку реалниот свет за нивните деца. За нив е многу важно што прават на интернет, односно што објавуваат на интернет, колку лајкови и коментари имаат нивните објави, колку луѓе ги следат, а она што е исто така тешко за постарите да го разберат е дека тоа е исклучително важно за младите како се облекуваат и што носат во виртуелниот свет, т.е. видео-игрите.
Има многу такви виртуелни светови како Roblox, Fortnite и многу други кои се бесплатни за играње, но во нив се трошат стотици милиони долари за разни виртуелни додатоци – на пример, некои нови оружја во Fortnite или чизми во Roblox може да чинат 5 до 10 долари.
Ваквата виртуелна економија за родителите е новина и непозната, но факт е дека мора да се навикнат. Според сторијата на The Wall Street Journal, чии новинари разговарале со некои семејства со помали деца, многу малолетници веќе не бараат книжни пари, а често дури ни класични играчки и физички работи. Наместо тоа, поважна им е дигиталната облека и некои работи во виртуелниот свет, па затоа бараат од родителите да им купат виртуелни валути кои потоа можат да ги потрошат во Roblox, Fortnite и други игри и виртуелни светови.
А колку пари се свртени во тој виртуелен свет, најдобро можеме да видиме на примерот на Roblox, кој лани оствари приходи од речиси 2 милијарди долари, најмногу од продажбата на својата виртуелна валута Robux.
Според Forrester Research, минатата година децата на возраст од 12 до 17 години трошеле 92 долари месечно на интернет, двојно повеќе од пред две години, а најголем дел од парите биле потрошени на виртуелни предмети, а потоа на облека (физичка, а не виртуелна).
Паралелно со ваквиот начин на потрошувачка во виртуелниот свет, се менува и начинот на рекламирање, барем онака како што е насочено кон младите. Имено, рекламирањето во вакви виртуелни светови веќе не е ограничено на прикажување реклами во форма на статични или видео реклами, туку големите компании стануваат активен дел од метаверзумот, односно игрите како Roblox во кои ги нудат своите производи.
На пример Nike лансираше свој виртуелен свет, Nikeland, каде што корисниците добиваат виртуелни монети за играње игри, кои можат да ги потрошат и во виртуелниот свет за да купат, на пример, дигитални патики. Според тоа, се чини дека на некои млади им е поважен начинот на кој се претставуваат, односно што „носат“ во виртуелниот свет, отколку во реалниот свет и затоа се повеќе од нив бараат за виртуелни валути за џепарлак, наместо вистински пари, кои можат да ги трошат во игри и други онлајн светови.