Целата индустрија забележа пад, што се одрази на бројот на произведени примероци од 289 милиони во периодот од јули до септември 2022 година, што е намалување од 0,9% во однос на претходниот квартал и намалување од 11% во однос на истиот период лани..
Екстремно ниската побарувачка е резултат на стратегијата на компанијата да им даде приоритет на залихите пред новите уреди за да ги исчисти лагерите кои можат да бидат фатални во моментната глобална ситуација, иако Samsung најави дека телефоните што се преклопуваат се повеќе се бараат.
Samsung ја задржа својата позиција како најголем производител со 64,2 милиони произведени примероци, што е благ пораст од 3,9% во споредба со претходниот квартал. Корејскиот производител го намалува производството за да ги продаде своите веќе произведени уреди и најверојатно ќе пријави пад на производството кога ќе заврши последниот квартал од оваа година.
Apple произведе 50,8 милиони смартфони, што е пазарен удел од 17,6%. Според TrendForce, ова е најдобриот производствен период за Apple, бидејќи компанијата од Купертино го зголемува производството за да објави нови iPhone модели точно на време за празничната сезона. Очекувањата за четвртиот квартал се дека секој четврти нов паметен телефон од фабриката ќе биде iPhone.
Остатокот од Топ 5 го заземаат Xiaomi (вклучувајќи ги подбрендовите Redmi, Poco и Black Shark) на третото, Oppo (вклучувајќи ги Realme и OnePlus) на четвртото и vivo (плус iQOO) на петтото место. Trendforce објави дека кинеските компании се движат кон иднина со помалку американска технологија, бидејќи vivo има сопствен интернет ISP, Xiaomi развил интерен чип за полнење, а Oppo има MariSilicon X NPU.