Европската унија сака да ја направи набавката на батерии за електрични возила и нивното рециклирање поодржливо и поеколошко.
Европската унија дојде до привремен политички договор кој има за цел да ги направи сите батерии за електрични возила поодржливи, побезбедни и полесни за рециклирање.
Веќе од јули 2024 година, производителите ќе мора да го пријават целиот CO2 отпечаток на нивните батерии, од рударството до производството, па дури и до рециклирањето. Со тие податоци, ЕУ ќе постави максимални ограничувања за CO2 за батериите што би можеле да стапат на сила во јули 2027 година.
„Батериите се веќе многу поодржливи од согорувањето на нафтата во нашите автомобили, но тие можат да бидат многу подобри“, вели Алекс Кејнс, менаџер за чисти возила во Transport & Environment, водечки европски активист за зелен транспорт. „Новите правила за CO2 отпечаток, рециклирањето и проверките за длабинска анализа ќе значат дека батериите што се продаваат во Европа се најодржливи на глобално ниво, поставувајќи ги стандардите за остатокот од светот“.