Twitter планира да ги укине ограничувањата за политички реклами, велејќи дека веднаш ќе дозволи платена содржина заснована на проблеми на платформата додека политичките реклами ќе се вратат „во следните недели“.
Најавата доаѓа откако огласувачите во мноштво бегаа од платформата по преземањето на Елон Маск во октомври, што беше проследено со скок на говорот на омраза и враќање на неколку претходно забранети десничарски профили. Овој потег, исто така, го става Twitter во усогласување со неколку други големи компании за социјални медиуми, како што се Facebook на Meta и YouTube на Google, кои овозможуваат платена политичка содржина. Еден забележителен исклучок е TikTok, кој сè уште има забрана за политичко рекламирање.
Укинувањето на забраните за реклами од политичарите – кои се во сила од 2019 година – потенцијално може да доведе до повеќе приходи за Twitter.
Компанијата, исто така, објави планови за проширување на политичкото рекламирање, но не постави конкретна временска рамка повеќе од „недели“.