Google, Meta Platforms (матичната компанија на Facebook), Twitter и Apple се соочуваат со построги регулативи на ЕУ во однос на правилата за онлајн содржина. Тие потпаѓаат под овие правила врз основа на нивните месечни активни корисници.
Станува збор за Законот за дигитални услуги/DSA, кој ги опфаќа сите компании со над 45 милиони корисници. Тие имаат повеќе должности, како што се управување со ризик и надворешни и независни ревизии. Тие мора да споделуваат и податоци со властите и научниците, преземајќи посебни правила на однесување.
Европската комисија им даде рок на онлајн платформите и пребарувачите до 17 февруари да ги објават податоците за нивните месечни активни корисници. Twitter има 100,9 милиони корисници во ЕУ врз основа на последните 45 дена.
Во просек, месечните активни корисници регистрирани во услугите на Google се 278,6 милиони во Google Maps, 274,6 милиони во Google Play, 332 милиони во Google Search, 74,9 милиони во Shopping и 401,7 милиони во YouTube.
Според Apple, само продавницата за апликации за iOS/iPhone има 45 милиони корисници и е подобна. Сепак, компанијата ќе ги примени правилата на App Store за iPad, Mac, Apple Watch и TV. Мета платформи соопшти дека има 255 милиони активни корисници на Facebook и околу 250 милиони на Instagram.