Компанијата Meta презема нови мерки како одговор на ветувањето дека ќе се бори против сексуалната изнуда и другите форми на сексуална злоупотреба на деца.
Мета објави дека Facebook и Instagram се основачки членови на иницијативата Take It Down на Националниот центар за исчезнати и експлоатирани деца (NCMEC), која им помага на младите и нивните родители да ги отстранат интимните фотографии објавени на интернет. Системот се потпира на локално складирани фотографии, но теоретски ја штити приватноста.
Загрижените корисници можат да ја посетат веб-локацијата Take It Down за да овозможат идентификација на фотографии или клипови на уредот и да генерираат хашови. Фотографиите не се преземаат од уредот, туку се создаваат хашови и се додаваат на NCMEC листата. Ако Facebook, Instagram или другите членови на програмата ги видат тие хашови, можат да го блокираат ширењето на содржината.
од Meta истакнуваат дека Take It Down може да го користат и луѓе постари од 18 години за да ги отстранат старите фотографии објавени кога биле помлади. NCMEC предупредува дека платформите имаат „ограничени опции“ за отстранување на содржината што е веќе онлајн, но сепак може да помогне да се ублажи или да се поништи штетата од спамирањето.
Meta во ноември ги објави плановите за сузбивање на сексуалната изнуда како дел од пошироката акција против „сомнителните“ возрасни кои им испраќаат пораки на тинејџери. Проектот е продолжение на технологијата StopNCII што компанијата ја разви за борба против одмаздничката порнографија и дели слична имплементација. Ова е последниот во серијата напори за заштита на тинејџерите на социјалните мрежи на Meta. Компанијата веќе ги ограничува чувствителните содржини за тинејџерите кои го користат Instagram и ги ограничува рекламите насочени кон младата публика.
Сепак, овие активности не се целосно доброволни, бидејќи Meta е под притисок од американскиот јавен обвинител и другите владини тела да покаже дека компанијата ги штити тинејџерите, особено во светло на наводите на дојавувачката Френсис Хауген, која тврди дека компанијата го минимизирала истражувањето за влијанието на Instagram врз менталното здравје.