Microsoft работи напорно на пристигнувањето на оперативниот систем Windows 12 и стандардот DirectX 13 за игри API за Windows платформата
Microsoft DirectX (DX) е водечки гејминг интерфејс (API) за Windows платформата. Огромното мнозинство на компјутерски игри што ги играме на оперативниот систем Windows се засновани на стандардот DirectX. Во последните неколку години DirectX 12 беше актуелен, а деновиве се појавија вести дека Microsoft на големо ги подготвува новите Windows 12 и DirectX 13.
Случајност или не, само за време на подготовката и најавата на настанот GDC 2023 Game Developers Conference, кој всушност е годишен настан на кој се собираат сите значајни имиња од гејминг индустрија, често пристигнуваат најави за нови технологии во областа на PC игрите. Една од нив е секако AMD FSR 3, која ќе донесе значителен пробив на полето на перформанси и ќе го изедначи AMD Radeon со конкуренцијата Nvidia RTX 40 и нивната DLSS 3 технологија.
Microsoft не седи со скрстени раце и најавува многу интересни новитети. Имено, тимот на DirectX работи на воведување нови функции и ќе споделува информации за ова со јавноста во наредните месеци. Некои индикации укажуваат дека станува збор за многу сериозни подобрувања, па со нетрпение чекаме што ќе донесе новиот тим на Microsoft DirectX за гејминг популацијата.
Доаѓањето на Windows 12 и DirectX 13 дава надеж во PC гејминг индустријата
Добро упатените инсајдери блиски до софтверскиот гигант од Редмонд тврдат дека Microsoft ќе претстави нова генерација на DirectX 13 интерфејс кој треба да биде составен дел од новата верзија на оперативниот систем Windows 12. Затоа, за 2024 година се најавува суштинско подобрување на платформата Windows.
Да бидеме искрени, DirectX 12 донекаде не ги исполни очекувањата во изминатите неколку години, бидејќи многу од најавените напредни функции беа изоставени. Имајте предвид дека технологијата DXR Advanced Lighting Effects и DX12 не се иста работа.
Windows 11 во последната генерација ја доби верзијата DirectX 12 Ultimate API, за која се вели дека е новиот „златен“ стандард за следната генерација на игри. DirectX 12 Ultimate требаше да ги подигне компјутерските игри на сосема ново, повисоко ниво на реализам и поквалитетно графичко опкружување. Ова требаше да биде овозможено благодарение на поддршката за технологијата за рендерирање Ray Tracing, како и на цела низа напредни технологии за засенчување (мрежести шејдери, засенчување со променлива брзина) итн. Сепак, оттогаш помина речиси една година, а големите ветувања и очекувања на корисниците стивнаа, со оглед на тоа што всушност малку се случи на тоа поле.