На ничие изненадување, Microsoft објави дека ги истражува можностите за поставување реклами во разговорите со четботот Bing AI. Тие ќе изгледаат слично на механиката на стандардното пребарување.
Бидејќи новиот Bing е сè уште во бета верзија, може да има разлики во системот, а компанијата истражува различни опции. Разговорите со рекламните агенции се водат од февруари.
Bing Chat now has Ads!
It's going to be fascinating to see how the unit economics of Ads in language models will unfold and affect search advertising.
1/3 pic.twitter.com/o5YjRjikOP
— Deedy (@debarghya_das) March 29, 2023
Во еден од можните примери на рекламирање, се појавуваат по две реченици и со мала етикета Ad, и вклучува линк до Bing. Тоа е исто така логичен начин да ги означите рекламите без да бидете премногу наметливи.
Сепак, сè уште не е јасно во кој обем ќе се прикажуваат рекламите или како ќе бидат избрани. Microsoft, исто така, сака да ги сподели приходите со партнерите чија содржина доведе до одговор на рекламата.