Иако сите членови на LinkedIn на глобално ниво нема веднаш да имаат пристап до овие опции за проверка, достапноста ќе се прошири со текот на времето.
Со зголемената достапност на социјалните мрежи, како резултат на тоа се создаваат лажни профили меѓу кои станува тешко да се најде „вистинскиот“. Со новите методи за проверка на идентитетот, LinkedIn сака да се погрижи неговите корисници да можат да се поврзат што е можно полесно без страв дека ќе наидат на лажни или злонамерни профили.
Најпрво, проверката на идентитетот е можна преку соработка на LinkedIn и платформата CLEAR. Почнувајќи од овој месец, членовите на LinkedIn од САД ќе можат да го потврдат својот идентитет преку платформата. За потврда, доволно е да прикачите лична карта издадена од американската влада и американски телефонски број. По потврдата, соодветната белешка ќе се прикаже на профилот.
Верификацијата и потврдата на позицијата ќе се врши со помош на мејл адресата на компанијата. Ова ќе им овозможи на вработените во одредени компании да потврдат дека навистина работат за одредена компанија. Во моментов, оваа опција е можна за над 4.000 компании и организации, а LinkedIn со текот на времето ќе се додава на таа листа.
Третиот тип на сертификација се однесува на компании кои користат Microsoft Entra, производна линија за управување со дигитален идентитет во хибридни и cloud средини. Оваа можност засега опфаќа околу два милиони членови и само десет компании.
Иако сите членови на LinkedIn на глобално ниво нема веднаш да имаат пристап до овие опции за проверка, достапноста ќе се прошири со текот на времето.