Scania и Northvolt претставија батерија за електрични камиони за која тврдат дека нема да треба да се менува и дека ќе трае 1,5 милиони километри
Шведскиот производител на комерцијални возила Scania и шведскиот производител на батерии Northvolt работат заедно од 2017 година на развој на батерија за тешки комерцијални возила. Тие тврдат дека во тестовите за валидација, нивната литиум-јонска ќелија успешно ја покажала способноста да трае како батерија на камион во текот на својот животен век.
Ќелијата има капацитет од 157 Ah и номинален напон од 3,6 V. Компаниите исто така тврдат дека јаглеродниот отпечаток на оваа ќелија е за две третини помал од она што моментално го имаме на пазарот.
Призматичната ќелија – цврста и правоаголна, се произведува со електрична енергија добиена без употреба на фосилни горива, но исклучиво со хидро и ветерна енергија во гигафабриката Northvolt Ett во северна Шведска. Подоцна оваа година, Scania ќе започне нова фабрика за батерии во градот Седертаље, каде што ќе ги состави батериските ќелии во батерии за да започне со производство на големи електрични камиони, пишува Electrek.
Потенцијално решение за целата индустрија на електрични возила
Електричните возила (EV) многумина ги сметаат за иднината на транспортот, ветувајќи почист и поодржлив начин на движење. Сепак, еден од најголемите предизвици со кои се соочува масовната транзиција кон електричните автомобили е развојот на сигурна и достапна мрежа на полначи, но и фактот дека возачите немаат голема доверба во траењето на батеријата.
Што се однесува до мрежата на полначи, тоа е приказна за себе, но многу се пишуваше за тоа колку скапо може да биде поправката или замената на батеријата во електрично возило. Во некои случаи, цените за замена одеа над 20.000 долари. Освен тоа, нестабилен е и пазарот на половни електрични автомобили, бидејќи возачите не сакаат да купат возило кое веќе ја „потрошило“ батеријата.
Ако ќелијата произведена од Scania и Northvolt навистина може да издржи за време на траењето на камионот, без потреба да се замени со нова батерија, и ако технологијата е прилагодена за стандардни електрични автомобили, постои можност тоа да го реши еден од најголемите проблеми кои денес ги имаат возачите со електричните возила.