Социјалната мрежа TikTok, која многумина веќе сакаат да ја забранат, стана лидер во рангирањето на најкористените социјални платформи, со дури 23,5 часа месечно, колку што самите корисници признаваат дека ги посетуваат
Atlas VPN, кој стои зад истоимениот софтвер, ги објави резултатите од истражувањето (без многу информации за методологијата), кое го спроведоа во соработка со истражувачките компании Meltwater и We Are Social. Нивното истражување имаше за цел да провери колку време трошат корисниците на мобилни уреди на која социјална мрежа, а резултатите се во согласност со очекувањата.
Речиси еден час дневно корисниците поминуваат на TikTok
Според ова истражување, просечниот корисник троши 23 часа и 28 минути месечно на TikTok, или нешто помалку од еден час дневно. Податоците се однесуваат на корисниците на Android на возраст од 16 до 64 години, па не е изненадување што TikTok стана „крал“ на времето поминато на социјалните мрежи. Имено, веќе имаше слични истражувачки резултати во таа насока. Да забележиме и дека истражувањето се занимавало со податоци за 2022 година.
Порастот на популарноста на TikTok, како и надминувањето на YouTube во времето потрошено на него, покажуваат дека форматот на краткото видео е многу привлечен за корисниците. Тогаш не е изненадување што YouTube исто така се повеќе се фокусира на својата копија на TikTok – Shorts. Интересно е и тоа што корисниците воопшто не се загрижени поради постојаните шпекулации за забраните на апликацијата, како и предупредувањата за сомнителна употреба на приватни податоци – тие сепак се многу среќни што поминуваат голем дел од своето време на TikTok.
YouTube падна на второто место
Првото место на TikTok на ова рангирање значи и дека, според овој показател, за прв пат го надмина YouTube, кој сега се гледа во просек нешто подолго од 23 часа месечно, на истиот примерок на корисници. По нив се само социјалните мрежи и апликациите на Meta, Facebook, WhatsApp и Instagram. Twitter е дури на седмото место со околу 5,5 часа ангажман на корисниците месечно.
Вкупно гледано, испитаниците во ова истражување изјавиле дека 38% од времето поминато на интернет е „дружење“ на социјалните мрежи и апликациите за пораки. Минатата година, пак, видовме дека околу една третина од вкупното будно време се троши на мобилниот телефон, односно околу 5 часа дневно.