Според извршниот директор на Meta, Марк Цукерберг, Reels видеата имаат значаен придонес за Instagram, бидејќи корисниците поминуваат повеќе време на социјалната мрежа благодарение на овој формат.
Кога Instagram го лансираше Reels и вети дека ќе ја фокусира платформата на видео, многу корисници се спротивставија, вклучително и некои познати личности како Кајли Џенер, која бараше „Instagram повторно да биде Instagram“. На почетокот, Reels беше само лоша верзија на TikTok, но сепак работите се чини дека се променија. Цукерберг објави дека времето поминато на корисниците на Instagram се зголемило за 24 отсто, а заслугата ја препиша на Instagram Reels
„Reelsa продолжува брзо да расте на Facebook и Instagram. Исто така, станува посоцијален бидејќи видеата се споделуваат повеќе од 2 милијарди пати секој ден, двојно повеќе од бројот во изминатите шест месеци. Reels го зголемува целокупниот ангажман во апликациите и веруваме дека го зголемуваме уделот на пазарот во кратки видеа“, додаде Цукерберг.
Сепак, Reels напредува не само со објавување и гледање клипови, туку и со вештачка интелигенција. Цукерберг рече дека системите за рангирање и препораките за вештачка интелигенција донесоа многу резултати што компанијата ги гледа денес во својот discovery engine, Reels и реклами.
Иако нема точни податоци, Цукерберг тврди дека бројот на месечни активни корисници е зголемен на сите платформи на Meta.