По Google, и компанијата Meta влегува во трка за имплементација на производи кои функционираат според принципот на вештачка интелигенција, а најпрвин почнува со рекламите.
Meta објави дека почнува да тестира алатки за рекламирање засновани на генеративна вештачка интелигенција кои ќе креираат содржини како што се слики во позадина и варијации на пишан текст, јавува Ројтерс од прес-конференција во Њујорк.
Директорите на компанијата на конференцијата одбија да прецизираат колку огласувачи ќе бидат поканети, сугерирајќи само дека тоа ќе биде мала група.
Meta претходно планираше да дозволи пристап до повеќе огласувачи во јули и да интегрира некои од функциите во реклами за општа намена подоцна во текот на годината, велат тие.
Најавата значи дека Meta ќе започне со продажба на производи кои користат вештачка интелигенција кои прво мора да обработат огромна продавница на податоци за да генерираат нови содржини како уметност, проза и софтверски код.
Објавата на Meta доаѓа само еден ден откако нејзиниот главен ривал за рекламирање, Google соопшти дека почнува да нуди интеграција на вештачка интелигенција во своите производи за пребарување, е-пошта и фотографии.
Од минатата есен, бевме сведоци на вистинско светско лудило за вештачка интелигенција и нејзината имплементација во широк спектар на производи, откако стартап компанијата OpenAI го лансираше својот четбот ChatGPT. Се повеќе компании сега инвестираат во алатки и производи засновани на вештачка интелигенција, не само поради нејзината популарност, туку очигледно и за да опстанат на пазарот.