Во првиот квартал оваа година, пазарот на паметни часовници повторно забележа пад, овој пат за 1,5 проценти, тренд што се појави по неколкугодишниот раст.
Светскиот пазар на паметни часовници од јануари до март 2023 година е повторно во пад, вклучувајќи ги и негативните количини на испорака од големите производители, вклучувајќи ги Apple, Samsung и Huawei. Ова е значително нарушување, бидејќи глобалниот пазар расте веќе неколку години по ред.
Помалата побарувачка за технолошки производи во економски турбулентни времиња предизвика пад на глобалниот пазар на паметни часовници втор квартал по ред, според извештајот на Counterpoint Research.
Меѓу земјите во светот се издвои Индија, која беше единствената земја со раст на испораката на паметни часовници од дури 121 отсто во однос на претходната година. Се проценува дека околу 40 procenti од паметните часовници испорачани во Индија во текот на оваа година биле по цена од две илјади индиски рупии, што е нешто повеќе од две и пол илјади динари.
Apple и натаму води
Apple остана во првите три водечки брендови на паметни часовници во однос на пазарниот удел со 26 проценти, задржувајќи го првото место. Додека индискиот Fire Bolt успеа да го престигне Samsung на второто место, со пазарен удел од 9 проценти. Samsung падна на третото место со пад од 15 отсто на пазарот во однос на претходната година, а Huawei не влезе во првите три.
Кога се споредуваат регионите, Индија придонесе на пазарот со 27 отсто од испораките на паметни часовници, потоа Северна Америка со 26 отсто и Кина со 18 отсто.
Сепак, иако Apple го задржа првото место во однос на другите брендови, самата компанија имаше пад од дури 20 проценти во испораката на часовниците во однос на истиот период претходната година. Исто така, тоа е прв пат во последните три години испораките на Apple Watch да паднат под 10 милиони примероци/
Но, индискиot Fire Boltt, кој се наоѓа на второто место во споредба со останатите, забележа речиси три пати повеќе испораки во однос на претходната година, што е раст од неверојатни 57 проценти во однос на претходниот квартал.
Иако испораките на Samsung се зголемија за 15 отсто на секој клучен пазар во Северна Америка, на другите пазари компанијата забележа пад, поради што падна на третото место меѓу топ три брендовите. Глобалните испораки се намалени за 15 отсто на годишно ниво, а тоа го следи и намалување од 21 проценти во однос на претходниот квартал.