Компанијата Google сака онлајн игрите да станат нов извор на приходи за YouTube и ги покани вработените да тестираат нов производ наречен Playables, што им овозможува на корисниците пристап до онлајн игрите преку популарната видео услуга.
Според интерен мејл, воопшто нема да биде важно кој уред се користи, бидејќи игрите ќе бидат достапни на мобилни уреди, но и на десктоп. Корисниците ќе можат да ги репродуцираат на веб-страницата на YouTube користејќи прелистувач или преку апликација за мобилни телефони со оперативните системи Android и iOS. Во моментов има неколку игри достапни за тестирање, а се споменува и играта Stack Bounce. Се работи за аркадна игра поддржана од реклами каде играчите со топка соборуваат цигли. YouTube веќе заработува пари од преносите во живо за игри, но овој производ ќе претставува уште еден извор на приход за индустријата во време на намалување на трошоците за рекламирање.
Google не успеа да ја развие својата нефункционална услуга за стриминг на игри Stadia, поради што ја згасна, но ова е нешто сосема друго. YouTube има огромна публика која редовно го посетува сервисот, па затоа промовирањето на нов производ нема да биде проблем. Playables ќе бидат повеќе слични на гејмерскиот производ на Netflix кој им нуди на претплатниците пристап до едноставни игри преку мобилните уреди. Netflix има големи амбиции за својата иницијатива за игри и работи на експанзија која вклучува тестирање ТВ игри и користење на смартфони како контролери.