EurAsian Times јавува дека релативната брзина, кога два воза се движат во спротивна насока, достигнала неверојатни 891 км/ч
Брзите железнички системи нудат високо ефикасен начин на транспорт за преместување на луѓе и товар помеѓу дестинации. Во време кога земјите сакаат да ги намалат емисиите на јаглерод, електрифицираните и енергетски ефикасни возови можат да понудат еколошки алтернативи за воздушниот транспорт.
Со постигнување поголеми брзини, возовите можат дополнително да го намалат дефицитот во времето на патување помеѓу двата начини на транспорт. На пример, патувањето помеѓу Пекинг и Шангај може да потрае само 2,5 часа со воз што се движи со брзина до 400 км/ч, слично на времето потребно за летање со авион.
Кина ја има најголемата железничка мрежа во светот, а во Шангај сообраќа воз со магнетна левитација. Користејќи електромагнетна технологија, возот лебди над пругата за да го елиминира триењето и може да достигне брзина до 500 км/ч.
Сепак, технологијата maglev не е распоредена насекаде во Кина, па земјата се обидува да ја зголеми брзината на возовите на постојната инфраструктура. Проектот наречен China Railway 450 Technology е еден таков проект кој е дел од петгодишниот план за периодот од 2021 до 2025 година.
Претходно оваа година, истражувачите од Кинеската академија за железници открија дека CR450 е блиску до готов, а Кинеската железница неодамна изврши пробно возење долж дел од својата мрежа од Фукинг до Куанжу во провинцијата Фуџијан.