Компанијата Boom Supersonic бележи значителен напредок во развојот на суперсоничниот авион Overture, кој го нарекуваат и најбрзиот патнички авион во светот.
Overture е всушност брз одржлив патнички авион дизајниран да лета двојно побрзо од сегашните авиони, додека користи одржливо авионско гориво (САФ). Boom потпиша договори за добавувачи со компанијата Aeronova за крилата на Overture, со Leonardo за трупот и обвивката на крилата, како и со Aciturri за опашката. Трите компании се приклучуваат на листата на глобални добавувачи на Boom која ги вклучува Safran Landing Systems, Eaton, Collins Aerospace, Flight Safety International, FTT, GE Additive и StandardAero.
Boom исто така ја откри целосната конфигурација на системите на Overture за прв пат додека програмата се приближува до производството.
„Неверојатно сме горди на напредокот со Overture и Symphony од нашиот тим на глобални партнери и добавувачи кои продолжуваат да работат со забрзано темпо кон иднината на одржливиот суперсоничен лет“, рече Блејк Шол, основач и извршен директор на Boom Supersonic.
Досега се нарачани 130 примероци од авионите, а меѓу клиентите се и големите авиокомпании како United Airlines, American Airlines и Japan Airlines. Покрај тоа, Boom продолжува да работи со Northrop Grumman на воена варијанта на Overture која ќе го прошири пазарот за овој суперсоничен авион.
Boom сподели шеми на клучните системи на Overture, вклучувајќи авионика, контроли на летот, хидраулика, системи за гориво и опрема за слетување, сите дизајнирани и развиени за оптимални перформанси, ефикасност и безбедност.
Авионот има напредни системи за гориво кои нудат контрола на центарот на гравитација во субсонични и суперсонични операции и се компатибилни со одржливите авионски горива (САФ). Овие системи за гориво ги снабдуваат моторите со гориво за да обезбедат беспрекорен лет. Хидрауличните системи на Overture се трипати поотпорни и нудат сигурна моќност за контролите на летот и механичките системи. Опремата за слетување е дизајнирана да биде компатибилна со меѓународните писти и овозможува полетување и слетување на повеќе од 600 рути ширум светот.
Аеродинамичната ефикасност на авионот е подобрена со композитни аероструктури кои го поддржуваат контурираниот труп и крилата. Клучните системи користат сертифицирани технологии, а Boom е на пат до крајот на оваа година да обезбеди добавувачи за повеќето клучни системи.
„Веруваме дека има голем пазарен потенцијал за Overture и Symphony, кои ќе бидат трансформативни за иднината на суперсоничното патување. Инженерскиот тим на Symphony ги вклучува најдобрите и најискусните дизајнери на мотори на планетата, и ние сме воодушевени што ќе ја прошириме нашата улога за да ги вклучиме првично склопување на тест-мотори во земјата, тестирање на летот и сертификација“, рече Стејси Рок, претседател на Florida Turbine Technologies.
„Symphony е клучот што ќе го ‘отклучи’ Overture и ќе го направи комерцијален и траен успех. Стратегијата на Boom со Symphony е многу иновативна. Нивниот пристап изгледа привлечно за врвните добавувачи, кои сакаат можност да придонесат со својата експертиза во оваа возбудлива програма за суперсоничен мотор“, изјави Рик Паркер, претседател на Singapore Aerospace Programme.