Функцијата „Пренос на профилот“ е надградебна за да дозволат трансфери на постоечка сметка наместо да се бара нова сметка
Функцијата „Пренос на профилот“ е воведена во октомври 2022 година и беше најавена со зборовите: „Луѓето продолжуваат понатаму. Семејствата растат. Врските завршуваат. Но, за време на овие животни промени, вашето искуство со Netflix треба да остане исто. Денес започнуваме со Пренос на профилот, функција која им овозможува на луѓето кои ја користат вашата сметка да го префрлаат својот профил – задржувајќи ги персонализираните препораки, историјата на гледање, Мојата листа, зачуваните игри и други поставки – кога ќе започнат сопствено членство.
Што се однесува до тој дел, најголемиот дел остана ист. Сè уште е можно да ги задржите сите ваши персонализирани информации, но со еден практичен додаток. За да се изврши преносот, повеќе не е потребно да се креира нова корисничка сметка на Netflix, туку преносот може да се изврши и на постоечка.
При префрлање на профилот, треба да се напомене дека доколку корисникот не живее во исто домаќинство, но сепак сака да го префрли својот профил, ќе биде додаден како дополнителен член и ќе биде наплатена месечна претплата.