LG Electronics ја откри својата визија да ја трансформира компанијата од сегашна позиција како бренд на апарати за домаќинство во компанија за Smart Life решенија која може да поврзува и прошири различни искуства на потрошувачите, а истовремено да го зголеми глобалниот годишен приход на 100 трилиони вони до 2030 година.
Стратегијата беше претставена од Извршниот директор на компанијата Вилијам Чо, кој истакна дека се заснова на три двигатели за раст – барање нови услужни бизниси базирани на платформа преку развој на деловно портфолио, забрзување од бизнис до бизнис (B2B) и истражување на нови деловни области, како што се полнење на електрични автомобили и дигитална здравствена заштита.
Вилијам Чо ги идентификуваше електрификацијата, дигитализацијата и понудата на услуги како клучни области на кои LG треба да се фокусира за да ги постигне среднорочните и долгорочните развојни цели на компанијата. До 2030 година, овие три столба треба да генерираат над 50% од продажбата и оперативниот профит.
До истата година, компанијата планира да инвестира повеќе од 50 трилиони вони за да ги исполни целите, вклучувајќи повеќе од 25 трилиони вони за истражување, 17 трилиони вони за инвестиции во опрема и стратешка инвестиција од 7 трилиони вони.