Идејата на компанијата LG е да се префрли на нов бизнис модел кој ќе генерира континуиран профит од вас. Подгответе се за нови претплати и повеќе реклами
Новата стратегија на LG е насочена кон континуирано генерирање профит на долг рок. Промената во бизнис насоката најпрво ќе влијае на телевизорите со оперативниот систем webOS.
Покрај претплати за кабловска, интернет, телефонија, стриминг услуги, софтверски пакети што ги користиме и cloud сервиси, се чини дека ќе плаќаме и претплата за телевизорите. Се чини дека ова ќе биде сè почеста практика во иднина, секогаш кога е можно. Засега донекаде сме сигурни дека кога купуваме уред тоа е еднократно плаќање. За жал, се чини дека дури и тоа безбедно засолниште ќе исчезне, откако LG ќе почне да ја спроведува својата нова деловна стратегија.
Како дел од иницијативата за зголемување на глобалниот годишен приход од 51 милијарди долари на речиси 79 милијарди долари до 2030 година, LG планира да ги истражи опциите за рекламирање и претплата за своите телевизори и домашни апарати. Извршниот директор на LG, Вилијам Чо изјави за The Verge дека компанијата има намера да се трансформира во „компанија за решенија за паметен живот“. Технолошкиот гигант, наводно, сака да ја постигне оваа мисија со диверзификација на своето деловно портфолио преку создавање на бизнис фокусиран на „ангажман на клиентите“.
„LG ќе продолжи да ја следи својата храбра визија да се трансформира и да напредува како компанија за паметни решенија за живот која поврзува и проширува различни простори и искуства на клиентите, наместо да се потпира на својата моментна позиција како најдобар бренд на апарати за домаќинство што обезбедува квалитетни производи. Ќе основаме сосема нов LG, така што повторно ќе го откриеме начинот на кој работиме и комуницираме во правц на оваа цел“, истакна Вилијам Чо.
Новата стратегија за раст на LG ќе дојде во форма на „бизнис модел на услуги базиран на платформа, кој континуирано генерира профит, како што се содржини и услуги, претплати и решенија“.
Првиот производ што LG ќе го преточи во своја иницијатива ќе бидат телевизорите, што се очекува некаде пред крајот на годината. Ова ќе резултира со промена на webOS, софтверот што го користат нивните телевизори, што ќе му овозможи на LG да прошири „содржини, услуги и реклами“ на своите производи.
Сепак, LG не го ограничува ова само на сопствените телевизори; сака да ја прошири оваа нова верзија на webOS и на надворешните брендови на телевизори. Покрај тоа, компанијата сака webOS да се појавува и на други производи на LG што не се телевизори во следните пет години.
Што се однесува до претплатите, се чини дека компанијата го има на нишан ThinQ UP. Според соопштението за медиумите: „Целта е дополнително да се развијат LG ThinQ UP уредите кои ги подобруваат карактеристиките што им се потребни на клиентите дури и по купувањето и еволуираат во платформа „Дома како услуга“ која комбинира хиперперсонализација, претплати и услуги за паметниот дом“.
LG верува дека оваа стратегија ќе и помогне на компанијата да продолжи да расте, но останува да се види како купувачите ќе реагираат на овие промени.