Во последните шест квартали, глобалниот пазар на паметни телефони бележи постојан пад, но аналитичариет на Canalys во новиот извештај велат дека има знаци на закрепнување.
На глобално ниво, бројот на испорачани паметни телефони во април, мај и јуни е намален за 11% во споредба со истиот период минатата година. Ова е малку подобро од падот од 12% во првиот квартал оваа година, но не многу подобро кога се гледа целиот пазар на телефони.
Она што може да изгледа како светлина на крајот од темниот тунел е фактот дека залихите се расчистуваат, бидејќи трговците на мало се обидуваат да ги распродадат постарите телефони за да направат простор за новите модели што доаѓаат.
Најдобрите пет производители на паметни телефони ги задржаа своите позиции од претходниот квартал, иако некои опаднаа повеќе од другите (на пр. Apple падна од 21% во Q1 на 17% во Q2, додека Samsung остана релативно стабилен од 22% на 21%).
Xiaomi порасна за 2 процентни поени поради големата побарувачка за нови Redmi модели. Слично на тоа, прифатливата Y-серија на Vivo се покажа доста популарна. Oppo и OnePlus работат добро на нивните основни пазари во азиско-пацифичкиот регион.
Oppo, Vivo, Transsion и Xiaomi го зголемуваат својот удел на пазарот во опсегот на цени под 200 долари преку посилни стимуланси за продажба и агресивна малопродажба, рече Le Xuan Chieu, аналитичар на Canalys. Дополнително, Canalys забележа „зголемување на инвестициите во стимулации за канали и насочени маркетинг кампањи за стимулирање на побарувачката на потрошувачите за нови лансирања, поттикнувајќи ја активноста во индивидуалните продажни канали“.