Додека познатите имиња во светот на фотографијата Canon и Panasonic заедно имаат помалку од два отсто, Sony доминира на пазарот на сензори за слика со дури 42 проценти
И покрај тоа што Canon е најголемиот производител на фотоапарати во светот, неговиот конкурент Sony доминира на пазарот на сензори со удел од 42 проценти, додека Canon и Panasonic заедно имаат помалку од два проценти, пишува DigitalCameraWorld.
Canon има само еден процент удел на овој пазар, иако, парадоксално, произведува повеќе камери од Sony. Од друга страна, Panasonic, кој исто така прави свои сензори, има уште помалку: под еден процент од уделот на пазарот.
Па, како е можно Sony да ја засени конкуренцијата толку многу? Одговорот е едноставен: во секоја камера, паметен телефон или камера има сензори кои снимаат фотографии и видеа. Сепак, тука спаѓаат и фабричките инспекциски машини, индустриските единици за калибрација, автомобилите со системи за паркирање и други фото и видео системи.
Токму тука Sony успеа да ја постигне својата доминација, бидејќи повеќето технолошки компании ги користат неговите сензори, без разлика што, на пример, не произведува повеќе камери од неговиот конкурент Canon.
Покрај тоа, сите телефони iPhone и Google Pixel исто така ги користат неговите сензори, како и конкурентните производители на камери како Fujifilm, Nikon и Olympus. Така Sony успеа сам да освои речиси половина од овој пазар.
Во споредба со јапонските колеги, кои ги остави далеку зад себе, тој што се обидува да му парира е јужнокорејскиот Samsung, кој го зазеде второто место на пазарот.
Сепак, и ова второ место не е многу високо со оглед на тоа што, како и вториот Samsung, има само 19% од пазарот. Имено, „Samsung“ успеа да заземе речиси една петтина од светскиот пазар бидејќи неговите сензори, освен смартфоните, ги користат машини и уреди од други индустрии.
Овие податоци се, од една страна, добар потсетник за тоа колку другите производители на камери, кои можеби би требало да бидат најдобри во производството на сензори, всушност се споредуваат со Sony. Ситуацијата на крајот може да се промени, доколку големите компании како Apple станат клиенти на други компании. Инаку, Sony ќе го задржи своето прво место подолго време.