Компанијата Meta може да додаде платена претплата за Instagram и Facebook во Европа. Според Њујорк Тајмс, овој потег може да биде одговор на новите регулативи на ЕУ против собирање податоци за корисниците.
До 10 проценти од вкупниот приход на компанијата доаѓа од рекламирање во Европа. Овој потег би претставувал значително отстапување од претходните политики на единствена, бесплатна платформа, но онаа која е поврзана со собирање лични податоци.
Се разбира, услугите ќе ја задржат и опцијата за слободен пристап. Засега нема информации колкави ќе бидат цените за претплатите на платените верзии. Сосема е веројатно дека малку потрошувачи ќе ја изберат оваа опција, но преку неа компанијата ќе ги исполни барањата на ЕУ и ќе ја покаже својата посветеност на Европа.