Само минатата година, Canon продаде 44% повеќе камери и камери од Sony, а уделот на пазарот е поголем од оној на трите негови најголеми конкуренти, Sony, Nikon и FujiFilm
Компанијата Canon со години доминира на пазарот за фотоапарати и камери, со пазарен удел од 46,5 проценти, а има продадено 43,9% повеќе камери од својот следен конкурент Sony, кој има 26,1% пазарен удел.
Овој податок го сподели јапонскиот дневен деловен весник Nikkei Shimbun. Секако, треба да имате на ум дека Canon сè уште произведува еден од најдобрите DSLR во светот, заедно со фотоапаратите без огледала и компактни, кои го сочинуваат најголемиот дел од опсегот на Sony. Иако пазарот на DSLR се намалува, Canon сепак продаде 1,32 милиони модели, во споредба со 1,25 милиони фотоапарати без огледала на Sony.
Nikon се наоѓа на третото место со 11,7% од пазарот, иако неговото портфолио е исто толку широко како и на Canon. На четврто место е FujiFilm со 5,8%, потоа Panasonic со 4,2%, OM Digital (Olympus) со 3,5% и Ricoh Imaging со само 0,8% од светскиот пазар.
Canon и FujiFilm се исто така силни на пазарот за медицинска опрема како што се X-ray и скенери со 8,6% и 6,8% соодветно, додека Sony доминира на пазарот на CMOS сензори со 47,9% удел, пред Samsung со 18,1 проценти.