Apple повеќе нема да обезбедува корисничка поддршка на X (поранешен Twitter), како што претходно забележа MacRumors. Кога се обидувате да испратите директна порака до сметката за поддршка на Apple, таа сега ве упатува да ја посетите страницата за општата поддршка на веб-страницата на Apple.
„Здраво! Ви благодариме што не контактиравте. За помош со услуга или уред на Apple, ве молиме следете ја оваа врска и ќе ја најдеме најдобрата опција за поддршка за вас“, се вели во автоматизираната порака.
Apple планираше да елиминира околу 150 позиции на советници за поддршка на социјалните мрежи
Според The Verge, промената значи и дека Apple Support повеќе нема да обезбедува индивидуална помош за корисниците кои ја означуваат компанијата во објавите. Наместо одговор во кој се бара од корисниците да ѝ дадат приватна порака на компанијата, таа сега ги упатува на веб-страницата на Apple за поголема помош.
Во август, MacRumors објави дека Apple планира да елиминира околу 150 советнички позиции за поддршка на социјалните медиуми кои им помагаат на корисниците на X, YouTube и Apple Support Community. Оваа промена требаше да стапи на сила на 1-ви октомври, а Apple исто така го замени описот на својата сметка за поддршка на Apple на X.
На профилот за поддршка на Apple претходно пишуваше дека е „достапен секој ден за да одговори на вашите прашања“, но сега вели: „Тука сме да обезбедиме совети, трикови и корисни информации кога ви се најпотребни“. Се чини дека поддршката на Apple престана да одговара на прашањата на корисниците во делот за коментари на нивните видеа на YouTube.