Она за што зборуваше Елон Маск минатата година почна да се применува.
Бројот на дневни корисници на платформата X е нешто помал од 240 милиони, додека според некои податоци, бројот на зафатени кориснички имиња е помеѓу 1,3 и 1,5 милијарди. На крајот на минатата година, новиот сопственик на таа социјална мрежа, Илон Маск, најави дека компанијата ќе започне да објавува голем број користени кориснички имиња бидејќи ги користат голем број тролови и ботови.
За време на една конверзација минатата година на Твитер, како што тогаш се нарекуваше мрежата, еден корисник и предложи на компанијата да создаде онлајн продавница преку која ќе може да се продаваат кориснички имиња. Тој предложи да биде слична на eBay, во стилот на аукции, а освен што ќе се отстранат многу ботови, и самата компанија ќе заработи некој долар.
На почетокот на оваа година во медиумите се појави информација дека Маск и тимот од Твитер навистина размислуваат за продажба на кориснички имиња за да ги зголемат своите приходи, но за тоа немаше официјална информација. Во тоа време, инженерите на компанијата сметаа дека одредени кориснички имиња, како оние на познати луѓе и брендови, обично имаат одредена конкретна вредност за корисниците.
Иако се уште ништо официјално не е објавено, Маск навистина почна да продава кориснички имиња на таа социјална мрежа, а некои имиња се продаваат и за 50.000 долари. Продажбата на ваквите кориснички имиња моментално се врши преку е-пошта, а тимот од компанијата на Маск на потенцијалните клиенти им испраќа понуди на профили кои би можеле да бидат од интерес за нив. Во иднина, продажбата треба да оди преку посебна страница развиена од група внатрешни вработени познати како @HandleTeam. На таа страница ќе може да се купат кориснички имиња кои се преземени, а веќе не се користат поради одредени причини.
Со продажбата на неискористени имиња од Twitter, односно платформата X, Маск сака да го спои пријатното со корисното – да се ослободи од имињата кои ги окупираа ботови и тролови и да заработи. Со оглед на тоа што некои од големите огласувачи продолжуваат да го заобиколуваат Маск и неговата социјална мрежа, компанијата мора да најде други начини за зголемување на приходите. Покрај премиум верзијата, за која се наплаќа месечна претплата, Маск најави можност за наплата на одредена претплата на сите корисници, која почна да ја спроведува на некои пазари, но само за нови корисници.