Со акцент на најновата серија телефони на Apple, продажбата на iPhone во Кина се намали за дури 30 проценти на годишно ниво, а аналитичарите очекуваат овој тренд да продолжи.
Смартфоните од најновата iPhone 15 серија на Apple доживеаја невообичаено бавен почеток во Кина, а тоа потоа се одрази во целокупниот негативен тренд за американската компанија во оваа земја. Имено, продажбата на iPhone во Кина падна за цели 30 отсто на годишно ниво, а аналитичарите очекуваат трендот на намалување да продолжи и во 2024 година.
Остатокот од пазарот на мобилни уреди во оваа азиска земја се зголеми во декември, а за разлика од Apple, Huawei забележа импресивен раст благодарение на Mate 60 линијата, што се покажа како многу успешна на домашниот пазар. Анализата на тековната состојба на пазарот и предвидувањата за иднината ја подготвија аналитичарите на Jefferies предводени од Едисон Ли, пишува Блумберг.
Лансирањето на iPhone 15 серијата се случи само две недели по изненадувачкото претставување на Huawei Mate 60 Pro. Флегшип уредот на Huawei има нов процесор направен во Кина, а патриотизмот беше главната причина порадин која луѓето што префрлаат на телефоните на компанијата, велат аналитичарите.
На тој начин, кинескиот технолошки гигант успеа да врати дел од клиентите кои претходно ги загуби од Apple. Jefferies проценува дека Huawei испорачал 35 милиони паметни телефони во 2023 година, со одредени ограничувања на снабдувањето кои спречија оваа бројка да биде уште поголема.
Во декември минатата година, американската компанија забележа двоцифрен пад на обемот на продажба, а аналитичарите предвидуваат дека слична ситуација ќе продолжи и оваа година. Попустите на опсегот на телефони на Apple се зголемија минатата недела на разни портали за купување преку интернет, со што се намали просечната продажна цена, без да се стимулира растот на неговиот волумен.
Apple доби зголемен удел во продажбата во Кина, откако САД го отсекоа Huawei од водечките светски производители на чипови во 2020 година, како и една од најуспешните фабрики во светот, тајванската TSMC. Враќањето на конкурентноста на технолошката компанија со седиште во Шенжен на мобилниот пазар полека го враќа пазарниот удел и сега развива сопствен софтверски екосистем за да се натпреварува со оперативните системи iOS и Android.