Новата анализа на трошењето во апликациите за 2023 година открива раст на приходите од 11 отсто, при што TikTok е првата апликација која надмина 10 милијарди долари
Пресвртниците во потрошувачкото општество продолжуваат да растат, така што новата анализа на трошењето во мобилните апликации достигнува нови рекорди и зголемување на приходите од 11 проценти. Зголемувањето беше поттикнато од побарувачката за видео платформи, при што игрите беа намалени за два отсто на годишно ниво. Според истите податоци, TikTok е првата апликација во светот која надминала 10 милијарди долари трошење преку купувањата во апликацијата, пишува Bloomberg во својата анализа.
Пресвртницата беше постигната преку систем кој им овозможува на корисниците на TikTok да даваат бакшиш на своите омилени креатори и сметки кои проследуваат содржина во живо. Маркетинг истражувачите велат дека социјалната мрежа, која е во сопственост на кинеската компанија ByteDance, ја „отклучила тајната на монетизацијата на мобилните телефони“.
Трошењето за апликации, наместо за игри, се зголеми во 2023 година, бидејќи корисниците плаќаа повеќе за стриминг содржини и апликации за запознавање. Сепак, најголемиот двигател на приходите на мобилните уреди останува рекламирањето – две третини од продажбата на мобилни уреди доаѓаат од мобилни реклами, достигнувајќи дури 362 милијарди долари, што е осум отсто повеќе од 2022 година.
Анализата исто така откри дека потрошувачите поминуваат повеќе време на своите паметни телефони. Индонезија е на врвот на листата на земји во овој поглед, со просек од над шест часа дневно по лице. Просечното време поминато со користење на апликации на топ 10 пазари изнесуваше пет часа дневно, а потрошувачката исто така се зголеми за три проценти. Апликациите што луѓето ширум светот најмногу ги преземале на своите уреди се Shein и Temu, а втората е рангирана на првото место на 125 различни пазари.