Apple Vision Pro не се појави на неодамна завршениот технолошки саем CES 2024, но неговото присуство беше сепак силно, додека вчера официјално започна и онлајн нарачката на уредот
Иако Apple Vision Pro не се појави на неодамна завршениот CES 2024 во Лас Вегас, неговото присуство сепак беше силно бидејќи компанијата продолжи да објавува најави за време на настанот. Неколку други компании, исто така, претставија потенцијални конкурентни производи на CES, што доведе до неизбежни споредби со Vision Pro.
На 8 јануари, на отворањето на CES 2024, Apple објави дека Vision Pro ќе биде достапен за преднарачка на нивната официјална веб-страница почнувајќи од 19 јануари. Продажбата во продавниците ќе започне на 2 февруари, а демонстрациите во продавниците се закажани за првата недела од лансирањето. Без разлика што CES е важен годишен технолошки настан, вниманието сепак е насочено кон Apple Vision Pro, бидејќи ја претставува најиновативната производна линија на компанијата Apple во последните девет години.
Официјалното претставување на Apple Vision Pro доаѓа во време на криза, бидејќи приходите на Apple се намалуваат. Покрај тоа, Apple се соочува со криза во продажбата на Apple Watch. Вградената функција за следење на кислородот во крвта во новите производи од Series 9 и Ultra 2 е прогласена од ITC дека ги прекршува техничките патенти што ги поседува друга компанија за медицински уреди, Masimo.
Ова доведе до забрана за увоз и продажба, која стапи на сила во октомври 2023 година. Со оглед на тоа што барањето на Apple за укинување на забраната беше одбиено од Врховниот апелациск суд, компанијата е принудена да ги повлече контроверзните производи од продавниците, што дополнително влијае на приходите на компанијата.
Затоа, Vision Pro сноси огромна одговорност за заживување на продажбата на хардверот на Apple, иако со висока цена од 3.499 долари се смета за производ наменет кон специфичен пазар, пишува DigiTimes.
Извршниот директор на Apple, Тим Кук има големи очекувања за Vision Pro, верувајќи дека може да ги прошири компјутерските способности од десктоп и мобилните уреди на „просторниот“ свет, преминувајќи од паметните телефони и компјутерите на уредите за носење
Vision Pro делува како потрошувачи електронски производ за широка потрошувачка за забавни цели, како што се игри и гледање медиуми, а истовремено ќе служи и како платформа за компјутерите од следната генерација и вистинска алатка за апликации за содржина. Spotify и YouTube се некои од апликациите што нема да бидат поддржани од почетокот.
Извештаите сугерираа дека почетниот обем на производство на Vision Pro ќе биде само 60.000 до 80.000 примероци, што брзо ќе се распродаде меѓу програмерите, професионалците и обожавателите на Apple. Сепак, повеќето аналитичари веруваат дека Vision Pro првично нема значително да придонесе за приходите на Apple, со вкупна продажба во 2024 година што не се очекува да надмине 500.000 примероци.
Покрај предизвиците во продажбата на самиот производ, на CES се појавија и потенцијални конкуренти на Apple Vision Pro. „Spatial Content Creation“ решението на компанијата Sony е едно од ретките што привлече внимание. Ова решение вклучува MR уред опремен со најновата платформа на Qualcomm – Snapdragon XR2+ Gen 2 и единечен 4K OLED екран со уникатен прстенест контролер. Сепак, ова решение не е наменето за пазарот на игри, туку е дизајнирано за професионалци кои се вклучени во креирањето на 3D содржини, како што се инженерите и 3D аниматорите.
Друг значаен производ се AR очилата на XREAL – Air2 Ultra. Изработен е од легура на титаниум и поддржува функции како 6DoF (степен на слобода) и следење на движење. Користи Sony Micro OLED дисплеј и поддржува целосна HD резолуција, освежување на екранот од 120 Hz и осветленост од 500 нита.
Непосредно пред CES 2024, Qualcomm ја објави новата генерација на Snapdragon XR2+ Gen2, кој ќе се користи во уред мешана реалност (MR) развиен во соработка со Samsung Electronics и Google. Овој уред секако е позициониран како конкурент на Vision Pro.
Сепак, подетален поглед на карактеристиките и позиционирањето на овие производи сугерира дека тие можеби нема директно да се натпреваруваат со Apple Vision Pro. Новото MR решение на Sony, и покрај сличните хардверски спецификации и способности како Vision Pro, се чини дека е насочено кон креаторите на содржини, а не кон општите потрошувачи или корпорации. Air2 Ultra на XREAL се AR очила, кои ги немаат истите MR способности на Vision Pro и не може да обезбеди извонредни апликации како што се игри или гледање филмови.