Таканаречените „SEO spam“ страници се приспособени така што тие се лесно препознатливи по алгоритмот на Google, а на нив корисниците можат да ги најдат одговорите што ги бараат.
Сè поголем број „обични интернет корисници“, како и аналитичари и други (интернет) експерти, во последните неколку години забележуваат и предупредуваат дека квалитетот на резултатите од пребарувањето на Google е во сериозен пад.
И покрај тоа што Google, се разбира, не се согласува со оваа изјава, благодарение на истражувањето спроведено од германските научници, сега знаете дека не сте единствените кои забележуваат дека резултатите од пребарувањето се полоши од порано.
Експерти од Универзитетот во Лајпциг и Универзитетот Баухаус од Вајмар, со помош на колегите од Центарот за анализа на податоци и вештачка интелигенција од Дрезден, детално анализираа илјадници резултати од интернет пребарувањето за прегледи на производи.
Резултатите од нивното истражување покажаа дека на интернет денес има се повеќе содржини со слаб квалитет и страници полни со спам оптимизирани за пребарувачите. Тоа е причината зошто линковите до таквите страници често се прикажуваат наместо корисни како резултати од пребарување со помош на Google.
Експертите ги нарекуваат таквите веб-локации „SEO spam“, бидејќи се приспособени така што ќе бидат лесно препознатливи по алгоритмот за пребарување на Google, а не за корисниците да можат да ги најдат одговорите што ги бараат со своите прашања, пишува Gizmodo.
Таквата ситуација би можела да стане уште полоша во иднина, бидејќи вештачката интелигенција (ВИ) би можела да игра главна улога во креирањето на веб-страниците и нивното прилагодување за пребарување на интернет.
Научниците пребаруваа на интернет барајќи прегледи на производи, врз основа на кои заклучија дека на врвот на страницата со резултатите од пребарувањето, често може да се најдат текстови направени исклучиво со цел т.н. „affiliate marketing“ од кој авторите заработуваат пари.
Пребарувачите, како во овој случај првенствено Google, но и Bing и DuckDuckGo, станаа жртви на големи спам кампањи. И во нив, голема количина на содржина се објавува како спам спакувана, на пример, во неквалитетен преглед.
Научниците велат дека и покрај тврдењата на Google дека постојано се бори против спам, ова е „игра на мачка и глушец во која победуваат спамерите“. Посочуваат дека е очигледен тренд на намалување на квалитетот на текстовите кои се прикажуваат на врвот на резултатите од пребарувањето.
Google не се согласува со резултатите од истражувањето. Тие веруваат дека тој бил фокусиран само на прегледи на производите и дека не го одразува целокупниот квалитет.