Apple планира да ја искористи моќта на вештачката интелигенција за купување и позиционирање на реклами во App Store. Сличен пристап е вграден во платформите на Google и Meta, Performance Max и Advantage+.
Компанијата веќе го тестира ова решение со мала група огласувачи, при што платформата автоматски ги одлучува најдобрите позиции за прикажување реклами во App Store. Компанијата ги информираше учесниците дека спроведуваат тестови за да проверат дали ќе биде можно да се подобрат перформансите на рекламите за пребарување на Apple.
Се очекува оваа одлука да добие официјална премиера во наредните месеци. Рекламните позиции моментно се на страницата Today и делот во секцијата You Might Also Like. Огласувачите можат да внесат буџет и целна публика, а алгоритамот одлучува каде да ја постави рекламата.
Рекламниот бизнис е голем за Apple, а некои аналитичари предвидуваат дека тој би можел да достигне 6 милијарди долари до 2025 година.