YouTube веќе некое време се обидува да ѝ конкурира на апликацијата TikTok, а сега се чини дека доаѓаат посериозните резултати од овие обиди.
YouTube Shorts, кратките клипови со кои платформата сака да се натпреварува со TikTok, стануваат сè поважен дел од програмата за монетизација – повеќе од четвртина од каналите на YouTube заработуваат од нив, соопшти компанијата.
Веста доаѓа нешто повеќе од една година откако YouTube почна да ги споделува приходите од реклами со креаторите што прават Shorts. Во моментов, повеќе од три милиони луѓе се во партнерската програма, така што бројот на оние кои заработуваат од Shorts е околу 700-800 илјади.
Бидејќи рекламите на Shorts се појавуваат помеѓу клиповите во feed-от, поделбата на приходите е структурирана поинаку отколку за содржини со подолги форми – се собира, а потоа се дели помеѓу подобни создавачи врз основа на фактори како прегледи и лиценцирање музика.
Засега, сепак, не е јасно колку креаторите всушност заработуваат од Shorts во споредба со другите програми за монетизација на платформата. YouTube одби да сподели детали, но рече дека компанијата исплатила 70 милијарди долари на креаторите во последните три години.
TikTok, апликација која се обидува подиректно да се натпреварува со YouTube преку охрабрување на подолги видеа, се соочува со потенцијална забрана во САД. Иако ова е сè уште далеку, не е целосно исклучено, во тој случај YouTube би привлекол поранешни корисници и креатори од TikTok.