LinkedIn се придружува на голем број други популарни апликации кои започнаа вертикални видео feed-ови во кратки форми по порастот на популарноста на TikTok.
Функцијата сè уште не е јавно објавена, но LinkedIn ја потврди за TechCrunch, а дизајнерката на производи и дизајнерка на LinkedIn Џени Ајшингдрело објави скриншот од апликацијата.
Новиот feed, сместен во лентата за навигација на апликацијата во новиот таб „Video“, ви овозможува да внесете вертикален feed на кратки видеа низ кои можете да се движите откако ќе допрете на новото копче Video. Можете да го сакате видеото, да оставите коментар или да го споделите со други. Компанијата не сподели детали за тоа како доводот одредува кои видеа да ги прикажуваат корисниците.
Иако отсекогаш сте биле во можност да објавувате видеа на LinkedIn, новата посветена активност е дизајнирана да го зголеми ангажманот и откривањето на платформата преку прикажување кратки видеа низ кои луѓето можат брзо да се движат и се покажа исклучително популарна, особено кај помладите корисници.
Новиот извор може да им даде на креаторите на содржини ново место за споделување видео содржини и потенцијално да допрат до повеќе гледачи.
Сè уште не е познато кога новата функција би можела да биде достапна за сите корисници.