Во процесот на обидот да ги отфрли обвинувањата за монопол, компанијата Meta откри детали за тоа колку приходи од рекламирање генерирала социјалната мрежа Instagram во изминатите неколку години.
Во 2021 година, приходите од реклами на Instagram изнесуваа 32,4 милијарди долари, што е повеќе дури и од видео сервисот YouTube, кој генерира 28,8 милијарди долари во истата година. Business Insider претходно ја истакна предноста на Instagram во однос на YouTube, истакнувајќи дека YouTube дава 55 отсто од секој долар што го заработува од рекламирање на сопствениците на содржини кои поставуваат клипови, додека Instagram издвојува многу помалку.
Разликата е очигледна дури и ако погледнете подалеку. Во 2020 и 2019 година, Meta објави приход на Instagram од 22 и 17,9 милијарди долари, додека приходите од реклами на YouTube беа 19,7 и 15,1 милијарди долари за истите години.
Bloomberg објави дека бројките покажуваат дека уделот на приходите на Meta од Instagram се зголемил од 26 отсто во 2020 година на речиси 30 проценти во првите шест месеци од 2022 година. Бројките од документите даваат поголем увид од кварталните извештаи за заработката на Meta, па сега има многу појасна слика за тоа колку значи одделот на Адам Мосери за целата компанија.