TikTok се повеќе сака да биде како YouTube и во моментов го тестира објавувањето на 60-минутни видеа. Оваа функција моментно е достапна за ограничена група корисници на одредени пазари.
Иако во моментов нема планови да се направи новата опција пошироко достапна во скоро време, идејата е сè уште јасна. Со содржина со подолга форма, TikTok може да привлече некои корисници кои моментно го посетуваат YouTube, покрај неговата вообичаена публика која бара клипови во кратки форми.
На самиот почеток, TikTok имаше ограничување на должината на видеото од 15 минути, исто како што правеше YouTube порано, но тоа се зголеми со текот на времето. TikTok често слуша од своите креатори дека сакаат повеќе време за демонстрации за готвење, совети за убавина, едукативни часови, скечеви за комедии и слично. Затоа, платформата сака позитивно да одговори на нивните барања.
Целта на продолжувањето на времетраењето на клиповите е да им се даде можност на креаторите да експериментираат со нови или проширени типови на содржина, што инаку не би било возможно или би било незгодно да се гледаат доколку треба да гледаат повеќе клипови.
Ова ја отвора вратата за целосни епизоди на ТВ емисии на платформата. Минатата година, Peacock ја објави првата епизода од шоуто на TikTok, но таа беше поделена на пет дела. Доколку ова се повтори, емисијата ќе биде прикажана во еден дел.
TikTok исто така тестира хоризонтален режим на цел екран.