Компанијата Airheads го претстави првиот подводен автомат за слатки, кој може да се користи во базени, а единствената валута е забава.
Бидејќи во лето чувствуваме носталгија за деството и бескрајната забава како дете, компанијата Airheads се надева дека ова лето ќе им го разубави на сите со својата нова иновација, чија главна цел е да ги врати возрасните во базен.
Инспирацијата доаѓа од една неодамнешна студија, која укажа на значителни промени во навиките на возрасните кога е во прашање пливањето. Речиси три четвртини од возрасните признаваат дека не пливаат толку често како кога биле деца, а слатките како Airheads се тесно поврзани со летните денови на базен. Ново иницираниот, Airheads сака да ги оживее убавите спомени и да ги охрабри возрасните да се вратат во базенот, да пливаат и да нуркаат.
„Нашиот подводен автомат сигурно ќе ги привлече возрасните да скокаат во базенот и да ги доживеат безгрижните денови на летото. Толку многу луѓе се чувствуваат носталгично и се сеќаваат како уживаат во бонбоните Airheads во топлите денови, а ние сакаме да го вратиме тоа чувство со дополнителен допир на забава“, изјави потпретседателот за маркетинг во италијанско-холандската компанија Perfetti Van Melle, која е сопственик на американскиот бренд Airheads. Промотивното видео најдобро го покажува целиот процес.
Машината работи на длабочина до 2,5 метри благодарение на водоотпорниот дизајн и системот за воздушен погон што ги лансира бонбоните кон пливачите. Сепак, оние кои сакаат бонбони немаат потреба да користат пари, туку доволно е да направат еден од „водените трикови“ кои машината ќе ги побара од нив.
Airheads дури ги продава своите машини за 7.000 долари. Со секое купување на уредот, се обезбедува доживотно снабдување со Airheads слатки.