Новата соработка разиграно покажува како најновите функции на машините за перење на Samsung помагаат да се отстрани стресот од перењето “Inside Out 2” во кината на 14 јуни
Перењето валкани алишта може да биде напорно – раздвојување на алиштата по боја, одделување на облеката за возрасни и деца, читање и толкување на етикетите за нега и избирање различни детергенти и омекнувачи – поради што често предизвикува фрустрација кај многумина од нас.
Во новото видео за кампањата објавено на 28 мај, Samsung илустрира како новата линија Bespoke AI машини за перење ја отстранува фрустрацијата од секојдневната домашна работа. Видеото е направено во соработка со Дизни и Пиксар и ги прикажува ликовите од филмот „Inside Out 2“, кој ќе се прикаже во кината на 14 јуни.
Видеото од кампањата нуди чуден поглед на емотивниот тобоган, кој луѓето можат да го избегнат ако ја изберат новата линија Bespoke AI машини за перење на Samsung со функции како што е AI EcoBubble™. „Inside Out 2“ воведува нови емоции – анксиозност, срам, незадоволство и завист – бидејќи главниот лик Рајли полни 13 години и се соочува со нејзините следни предизвици.
Новата линија Bespoke AI машини за перење на Samsung ја користи нашата иновативна технологија SpaceMax™, која обезбедув поголемо полнење со огромен капацитет од 11 кг во стандардно куќиште со длабочина од 600 mm. Ова без сомнение ќе звучи охрабрувачки за зафатените домаќинства со деца, особено за оние кои се особено активни надвор од домот и акумулираат повеќе алишта перење од просекот!
При циклусот AI Wash, паметни алгоритми ја анализираат секоја ткаенина и го прилагодуваат циклусот на перење за да го постигнат најдобриот резултат со минимална потрошувачка на енергија и вода. Без разлика дали перете нежни ткаенини или тешки материјали, овие паметни машини за перење ќе се прилагодат на вашите потреби и ќе дадат извонредни резултати секој пат.
„Соработката за „Inside Out 2“ со Дизни и Пиксар беше освежувачка, затоа што успеавме да смислиме нови начини на раскажување приказни“, рече Џини Јунг (Jinny Jung), потпретседател на Samsung Electronics, и додаде: „Ние ќе продолжиме да им обезбедуваме на потрошувачите придобивки од новата линија Bespoke AI машини за перење кои се грижат за нивните различни емоции“.
Во рамки на соработката за „Inside Out 2“ со Disney и Pixar, исто така, ќе бидат прикажани и забавни сцени во водечките светски продавници на глобално ниво.
Како што се зголемуваат очекувањата за „Inside Out 2“ пред неговото глобално прикажување во кината на 14 јуни, видеото од кампањата ќе се прикажува на каналите на Samsung на YouTube, Instagram, TikTok и Facebook.
За Samsung Electronics
Samsung го инспирира светот и ја обликува иднината со трансформативни идеи и технологии. Компанијата го редефинира светот на телевизорите, паметните телефони, носивите уреди, таблетите, апаратите за домаќинство, мрежните системи и меморија, LSI системите, полуспроводниците и LED решенија и обезбедува беспрекорно поврзано искуство низ својот SmartThings екосистем и отворената соработка со партнерите. Најнови вести на Samsung Newsroom: http://news.samsung.com/mk/.
За филмот “Inside Out 2”
„Inside Out 2“ на Дизни и Пиксар се враќа во умот на новопечениот тинејџер Рајли токму во моментот кога Седиштето поминува низ ненадејно уривање за да направи простор за нешто сосема неочекувано: нови Емоции. Радоста, тагата, лутината, стравот и гадењето, кои долго време водат успешна операција, не се сигурни како да се чувствуваат кога ќе се појават анксиозноста, зависта, незадоволството и срамот. Гласовната екипа ги вклучува: Amy Poehler, Maya Hawke, Kensington Tallman, Liza Lapira, Tony Hale, Lewis Black, Phyllis Smith, Ayo Edebiri, Lilimar, Grace Lu, Sumayyah Nuriddin-Green, Adèle Exarchopoulos, Diane Lane, Kyle MacLachlan, Paul Walter Hauser and Yvette Nicole Brown. „Inside Out 2“ е во режија на Kelsey Mann, продукцијата е на Mark Nielsen и извршен продуцент е Pete Docter, Jonas Rivera и Dan Scanlon. Сценариото е на Meg LeFauve и Dave Holstein и приказната е на Mann и LeFauve. Со музиката на Andrea Datzman, целосно новиот анимиран филм ќе се прикаже само во кината на 14 јуни 2024 година.